Pagina's

donderdag 12 januari 2012

Je gezicht stomen

Stomen is heel goed voor je huid en goed tegen verkoudheden. Bij het stomen van je huid gaan je poriën open en zweet je al het vuil uit je huid. Ook een gezichtsmasker werkt het best als je je huid gestoomd hebt. En, klaar om te beginnen?


Dit is wat je nodig hebt:
een kom kokend water
een handdoek
eventueel kruiden en/of etherische olie


Nu moet je de kruiden en de olie in het kokend water doen. Ik heb gekozen voor rozemarijn en rozenolie.


Haha, dit is een grappig zicht! Maar ja. Zorg dat de handdoek goed over je hoofd hangt zodat er zo weinig mogelijk waterdamp ontsnapt.


Daarna heb ik er een crème opgesmeerd. Omdat al je poriën open gaan staan tijdens het stomen, werkt de crème nu nog veel beter. Je kan er natuurlijk ook een gezichtsmasker opdoen.


Liefs,
Aline

Ps. Sorry dat ik 2 dagen niets op mijn blog heb gezet. Ik kreeg de foto's niet op de computer gezet.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten