Pagina's

woensdag 4 januari 2012

Mini Plakboek - Overdreven make-up

Hoi iedereen,
hier is mijn eerste Mini Plakboek. Ik heb voor het onderwerp Overdreven make-up gekomen omdat ik enkele rare  foto's zag op het internet van overdreven make-up. Ik heb natuurlijk wel foto's gezocht waarbij het heel duidelijk was. Hier is het dan:

Zou jij zo rondlopen op straat? Ik niet hoor. Deze foto is waarschijnlijk voor een reclame, ik denk dat ik niet de enige ben die zo niet zou rondlopen.


Bij deze foto denk ik: Het is allemaal mooie make-up, maar het is gewoon teveel in een keer. Knalroze aan je lippen en boven je ogen, een dikke laag foundation, nepwimpers én groen onder je ogen. Dat doe je niet! 


Mooie fantasietjes, maar dit is echt wel erover. Niet dat het meisje op de foto lelijk is opgemaakt. Als je alles een beetje verminderd (daar mee bedoel ik minder glitter) en het veertje weghaalt lijkt het mij al veel beter. 


Ik zie mezelf zo al in de klas zitten. Net zoals hierboven mooie fantasietjes maar dit is toch wel een beetje (heel veel!) overdreven. Ik zou mezelf nooit als een regenboog opmaken :p.

x Aline.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten