Pagina's

maandag 30 januari 2012

Mijn dag

Ik heb niet zo veel tijd dus ik vertel jullie wat over vandaag.

Vandaag was het heel koud, toch? En dan nog met de fiets naar school. Brrrrrrr ... Dan hadden we eerst godsdienst, daarna wiskunde, pauze, daarna Frans en dan LO. Bij LO hadden we toestelturnen - bokspringen en zo - , dat was heel leuk. Maar ik was mijn turnzak vergeten. Ik had wel nog een turnshort extra maar wel geen turn t-shirt en geen turnschoenen. Koud dat dat was aan mijn voeten! (ik moest op blote voeten turnen!) Na LO was het middag. Het sneeuwde! Wel niet zoveel, maar er bleef wel een dun laagje liggen. 
Na de middag hadden we Nederlands. Daarna hadden we Latijn. Gelukkig hadden we geen toets! (Jippie, vandaag hadden we geen toetsen!) Dan hadden we pauze. Het was al gestopt met sneeuwen, maar het was nog altijd heel koud! Na de pauze hadden we natuurwetenschappen. En daarna (brrrrrr) in de kou weer naar huis.

Eenmaal thuis moest ik naar de orthodontist. Ik moest rekkers laten zetten. Auw! Pijnlijk! Nu ben ik thuis, en maak ik mijn huiswerk (morgen hebben we 3 toetsen en een taak). Dus ik ga braaf verder leren.

Liefs,
Aline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten