Pagina's

dinsdag 3 januari 2012

Nagellak van Catrice

Nagellak, dat is super, toch? Het liefst heb ik nagellak die van goede kwaliteit is en goedkoop is. Nagellak van Catrice is zo geweldig! (Het kost ongeveer 2,49 euro per potje)  Ik heb nu 2 potjes van Catrice, een groene en een lichtpaarse. De namen van de potjes zijn Run Forest Run en Lucky In Lilac.

Run Forest Run
Lucky In Lilac
Sorry dat de foto's niet zo goed zijn. Ik heb ze nu gemaakt met de webcam. Als je hierop klikt vind je zeker duidelijkere foto's Run Forest Run en Lucky In Lilac


Je kan deze nagellak makkelijk aanbrengen zonder al te veel langs je nagel te lakken. Het flesje heeft een handig breed borsteltje waarmee ik in een keer over de hele breedte van mijn nagels kan. De nagellak droogt ook snel en blijft een paar dagen zitten. Hij dekt na 2 laagjes. Ik ben super tevreden over deze lakjes! 

Samengevat:

+ Handig borsteltje
+ Droogt snel
+ Goedkoop (€ 2,49)
+ Dekt na 2 laagjes
+/- Blijft een paar dagen zitten

Als ik weer eens in het Kruidvat ben ga ik zeker nog nagellak van Catrice kopen.

Wat vinden jullie van Catrice? Reageer!

x Aline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten