Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

Lipgloss Casuelle

Kerst is al even voorbij, maar ik wil het toch nog even over een kerstcadeautje hebben. Ik heb onder andere lipgloss van Casuelle gekregen.



Het potje alleen al vind ik prachtig. De lipgloss ruikt en smaakt heerlijk naar meloen. Ik heb de kleurloze lipgloss gekregen, maar je hebt hem ook in het rood, roos, ... . Als je hem op je lippen doet zie je natuurlijk geen kleur, enkel een mooie subtiele glans. Nadat ik de gloss op heb gedaan voelen mijn lippen niet echt superzacht, maar ruig voelen ze zeker niet! Hij is wel niet "eet- en drinkproof". Hij blijft ook maar een uurtje ofzo op je lippen. De prijs weet ik niet, maar ik heb wat gezocht op het internet en ik heb gevonden dat Casuelle niet duur is.






Hier zie je het op mijn lippen. Sorry voor de slechte fotokwaliteit.

Samengevat


+ Prachtig potje
+ Lekkere geur en smaak
+ Mooie subtiele glans
+ Goedkoop
+/- Lippen voelen een beetje zachter dan voordat je de gloss opgedaan hebt
- Niet eet- en drinkproof
- Blijft maar een uurtje op je lippen zitten

Liefs,
Aline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten