Pagina's

maandag 9 januari 2012

Mooie naturel make-up kleuren.

Een paar dagen geleden schreef ik over overdreven make-up. Hier toon ik je enkele kleuren die je een mooie naturel(le) uitstraling geven. Ook bij de nagellak heb ik voor deze kleuren gekozen, maar eerlijk gezegt kies ik bij nagellak voor juist liever wél opvallende kleurtjes.




Dit zijn enkele van mijn favorieten. De mascara is van Essence. Hij heet magic design. Ik vind hem echt super!!! Hij geeft echt een mooie, naturel look. Deze mascara krijg je er ook makkelijk van af (hij is niet waterproef). Hij is zo geweldig! 

De roze lipgloss is van een merk dat ik niet meer kon lezen op het pakje (er zaten teveel krassen op). Hij geeft niet zo veel kleur maar wel een mooie glans. Hij stinkt wel een beetje. (sorry hiervan heb ik geen foto)



De lippenstiften vind ik echt mooi. Het merk? Dat weet ik niet (ik zag het er nergens op staan)De donkerste kleur is iets roze achting met enkele subtiele glitters. De lichtste is gewoon beige, hiervan worden je lippen mooi effen. Ze blijven even op, maar zijn niet eet- en drinkproof.


Ooooo, deze oogschaduw van het merk Aline vind ik heel fijn, hij glanst een beetje en hij valt niet te hard op maar je ziet het wel zitten. Hij blijft ook een tijdje goed zitten. 



Deze witte nagellak van Casuelle geeft een prachtige glans met kleine glittertjes. Hij droogt ook ongelooflijk snel! Je krijgt hem er ook heel makkelijk af. Hij blijft wel niet zo lang zitten.


Mmmmmm, de kleurloze lipgloss is van l'Oreal. Hij geeft (natuurlijk) geen kleur maar heeft wel een prachtige glans. Hij blijft redelijk lang mooi opzitten, maar gaat er wel af bij eten en drinken.


Liefs,
Aline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten